OBAVIJEST ZA RODITELJE/SKRBNIKE-PROGRAM PREDŠKOLE

PROGRAM PREDŠKOLE U DV VODNJAN ZAPOČINJE U PONEDJELJAK 12.10.2020. I TRAJAT ĆE DO 12.03.2021., A BITI ĆE ORGANIZIRAN U JUTARNJIM SATIMA OD 9,00 DO 11,30 SATI.

PROGRAM PREDŠKOLE U PO GALIŽANA ZAPOČINJE U PONEDJELJAK 12.10.2020. I TRAJAT ĆE DO 12.03.2021., A BITI ĆE ORGANIZIRAN U POPODNEVNIM SATIMA OD 16,00 DO 18,30 SATI.


PROGRAM PREDŠKOLE
 Program predškole namijenjen je djeci u godini pred školu iz područja Grada Vodnjana-Dignano, a koja nisu obuhvaćena redovitim programom predškolskog odgoja u dječjem vrtiću. 
 Program predškole je priprema djece za polazak u školu. Ona je prostor između obiteljskog doma, dječjeg vrtića i osnovne škole, a po značenju nije ni dječji vrtić niti osnovna škola.
 Iako je primarni cilj programa predškole priprema za školu, program daje puno više svakom pojedinom djetetu. Osim razvijanja vještina neophodnih za uspjeh u školi, poput grafomotorike, predčitalačkih i predmatematičkih vještina, veliki naglasak se stavlja na razvijanje socijalnih i emocionalnih vještina, a sve u sigurnoj i podržavajućoj okolini.
CILJEVI PROGRAMA PREDŠKOLE SU:
 podržavanje i poticanje osnovnih vještina i općih sposobnosti (vođenje brige o samome sebi, ponašanje, socijalne vještine, emocije)
 učiti kako učiti (razvijanje koncentracije i govornih vještina kroz igru)
 razvijanje predčitalačkih, predmatematičkih i grafomotoričkih vještina
ZADAĆE PROGRAMA PREDŠKOLE SU:
 razvijati u djeteta dobru sliku o sebi
 razvijati u djeteta znanje kako se zauzeti za sebe
 omogućiti djetetu da razvije vještinu rješavanja problema i sukoba
 učiti dijete da se ponosi uspjehom
 učiti dijete da podnosi neuspjeh
 učiti dijete da pomaže i dijeli s prijateljima
 razvijati u djeteta vještinu dogovaranja i pridržavanja pravila
 razvijati u djeteta volju i želju da s upornošću završava započeto
UPIS DJETETA U ŠKOLU
 Kronološka dob nije jedini kriteriji upisa djeteta u školu. Potrebno je procijeniti stupanj psihofizičke razvijenosti djeteta tj. zrelost za školu.
 ZRELOST – proces sazrijevanja koji je biološki uvjetovan, koje će djetetu omogućiti uspješno savladavanje propisanog nastavnog plana i programa.
 SPREMNOST – osim sazrijevanja uključuje iskustva i znanja koje je dijete do škole steklo.
 Fizička zrelost: visina, težina, indeks tjelesne mase, pojava stalnih zubi
 Psihička zrelost: 
 intelektualna
 emocionalna
 socijalna
 samostalnost


• U vrtiću djeca mogu birati aktivnosti, dok u školi su obvezni učiti o njima zanimljivim i nezanimljivim temama.
• Dinamika cijele obitelji biti će promijenjena polaskom djeteta u školu.
• Za uspjeh u školu potrebno je steći naviku učenja, a za to je potrebna roditeljska odlučnost. Školsko učenje je namjerno učenje i zahtjeva pažnju.
Djeca pripremljena za školu posjeduju dovoljno samostalnosti, pažljivosti, interesa, sigurni su u sebe. Vrlo je važna i ljubav u obitelji radi osjećaja zaštićenosti iz čega proizlazi pozitivna slika o sebi.
Priprema djeteta za školu
 Tko sudjeluje u pripremi:
a) Obitelj (od rođenja)
b) Vrtić 
Okolina
ZADACI:
a) OBITELJ – Obitelj djetetu osigurava život bogat različitim aktivnostima i iskustvima iz kojih dijete uči. Svojom brigom i ljubavi djetetu pružaju potreban osjećaj sigurnosti i pouzdanja. Samostalnost dijete stječe lakše ako mu se u ranom djetinjstvu omogući da iskušava vlastite mogućnosti. 
VRTIĆ – Omogućava djetetu da ući na prirodan način, kroz igru. Dijete se time priprema na shvaćanje svrhe, suradnju, kontrolira ponašanje, razvija motoriku, maštu, razmišljanje, sposobnosti, interese i potrebe
 

Povratak

Imate dodatnih pitanja u svezi našeg vrtića ili vam je potrebna pomoć?

Kontaktirajte nas